lördag 16 januari 2010

Nyvaken


Kom imorse och möttes av en vaken Scott. Han hade varit lite ledsen inatt, men det hade snabbt gått över. Runt 8 var röntgen nere och tog lite bilder. Avvaktar och ser vad dom säger efter ronden. Scott är mer vaken idag. Men fortfarande väldigt trött. Är rosslig och jag ser att han gärna hade tagit i lite mer när han hostar, men det gör ont. Det blir små korta hostningar. Hans blodtryck har legat lite högt stundtals, och det är inte bra för då får hjärtat jobba mer. Han har medicin mot det, men det hjälper inte alltid.

Vi har läst 2 böcker nu och Scott har precis somnat igen.

1 kommentar:

  1. Men när jag hade opererat mig fick jag inte hosta utan harkla mig...förstår att det inte går att förklara för ett barn så jag kan tänka mig att det e jobbigt...fick ha en kudde på bröstet för att hosta ordentligt...men nu satt inte mitt ärr på bröstet utan på ryggen...

    Han kanske får bukt med rethostan snart.

    Hoppas han inte var ledsen länge inatt...han kanske saknade sin egna gosiga säng o en gosig mamma att sova hos.

    Älskar er. Tänker på er.
    Idag ska vi hjälpa Svane lägga golv i sitt hus...eller Dennis ska hjälpa...jag ska mest stå o se underbart bedårande ut..haha. Sen måste jag tänka ut nåt till mat...Önskar man ibland kunder vara som Tonårshäxan Sabrina o bara trolla fram nån mat...e så trött på att tänka ut nåt som man kan ha till middag.

    Hör av mig snart igen så fort ni uppdaterar er blogg. Älskar er. Pussssssss

    SvaraRadera